20 mars 2013

Powernap.

Så skönt med en powernap ♡
Bara lite huvudvärk...

Så saker och ting händer för Tyrese, idag har han sin första träning med sitt fotbolls lag med Newcastle acedeme kan inte stava men dom ska träna Tyrese lag så proffsigt, det är stort och jag hoppas Tyrese kommer långt i fotbollen kanske har han tur om han är riktigt bra så blir han utplockad till något större fotboll här i England är ju stort.
Han ska bli enn stjärna ★☆★☆

Sen nästa år åker Tyrese rugby och fotbolls team (skolans team) till Frankrike, 1v med matcher och en hel dag på disneyland ♡

Tyrese är så duktig i skolan, vinner massor med tävlingar och är så bra så han får mkt belöningar så jag känner mig stolt!
Han har vunnit choklad, present kort och böcker.
Ska bli spännande att gå på Tyrese parent evning.

Jag har varit på parents evning med Nikki, föräldrasamtal.
Hon är duktig, hon öppnar upp sig mer och mer, som dom säger hon börjar komma ur sitt skal.
Hon läser skriver och dom gör matte i skolan och klockan, hon är ju bara nyfyllda 6 år.
Hon har börjat prata mycket om döden med kyrkor och gravstenar och ritar det med massor med känslor.
Massor med frågor ploppar fram, speciellt när vi går hem från skolan. Lilla fina Nikki♡
Igår satt vi och fixade naglarna, hon fick genomskinlig nagellack, i skolan får dom inte ha olika färger så jag kom på att hon kan ha den genomskinliga. Hon var så glad!
Alltid på fredagar har hon golden time, då gör hon alltid nail art.
Duktiga Nikki ♥
Hon är ju alltid så pappig, men den senaste veckan har hon blivit mammig och det värmer mitt hjärta.
Jag är så van att Tristan och Tyrese är så mammiga hihihi...
När E är hemma är dom mera självständiga, men nu är Nikki och Tristan med mig överallt, Tristan envisas att alltid ska följa med mig på våran lilla lilla toa hehehe, ingen kvalitets tid här inte...

Tristan har kommit in i en bajs period, engelska poo omg säger jag bara han säger poo till allt, han asgarvar, så när jag säger Nalle puh på engelska börjar han as garva han kiknar av skratt, hoppas denna period går över snabbt hehehe...

Nu har jag hämtat hem Nikki, som vanligt massor att fråga och prata om hon vill att jag ska skaffa en bebis, trillingar men hon nöjer sig med en flicka hihihihi...

Sen undrar jag varför alla barbie dockors kläder åker av Nikki plockar av alla dockor barbies alla kläder, sen ska dom pussas och man hittar dom näck överallt, jag ska pröva och köpa massor med barbie kläder dock kläder och se vad som händer? Jag hade massor med barbies när jag var liten men jag älskade att byta kläder på dom och klippa håret, det har inte Nikki kommit på än att göra hehehe...

Nu är det fullt ös igen, ska laga middag, läxor ska göras och bada dom små och städa/plocka upp i huset och Ty har fotbolls träning han spelar för 2 team + skolans fotbolls lag och rugby fattar inte hur han orkar med men han älskar det!

Har Jacob här Tyrese bf. Dom står varandra så nära och han är en bra vän. Dom är oskildbara...
Nikki och Tristan ser honom som bästa vän med och dom alla stortrivs tillsammans, vilken tur jag har, för när dom är 12 års ålder vill dom ju ha lite tid utan små syskon men näää här hänger dom i hop, när han sover över så ligger dom alla 4 och delar dubbel säng, och alla 4 tittar på simpsons =/

Näää nu sätta igång med eftermiddags/kvälls racet.
Blir BB Canada ikväll och skypa med E?

Something in da air agine =/
Känns konstigt hummmmm.....
Later!

Lite blandade bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar