15 mars 2013

Läkarbesöket

Jag fick hoppa in extra igen med jobbet,  bara en call men det är bara några minuter från mitt hus med cyckel så det var ok =)
Hoppas så att jag får mera jobb och min egen walki...
Ska jobba tea time i morgon.

Tristan har varit hos läkaren, det enda dom säger är att det går massa flu and bugs så det enda är att hålla koll på febern och se till att han får i sig vätska så länge han är aktiv ok annars blir det sjukhuset.
Tristan har sovit middag 2 gånger  en med mig,  så skönt att få vila en stund, jag är så trött Zzzzzzz...
Men stackars liten som mått så dåligt nu i 2 veckor.
Jag hoppas han är ok nästa vecka, ska hålla honom hemma till han blir starkare, fått i sig mat så han kan slippa bli sjuk igen.

Nu blir det att fixa middag och sen fredags mys, film och popcorn...

Over and out!

Dagens väder, snö  fritt igen wohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar