15 maj 2011

Vaknat totalt på fel sida...

Känner mig så känslosam...
Varför sviker personer? Varför tar vi allt för givet? Tittade på en film från Uganda, 2 svältande barn, skin å ben, föräldrarna övergav dom och stora syster på 10 år tog hand om sina 2 bröder som inte kunde gå pg av svälten och sjukdommar... Här sitter vi men meningslösa problem, mat å dryck i överflöd, så mycket vi kastar mm och ute i världen är det svält, krig, fattigdom...
Blir bara ledsen när man ser detta.

Vi har det bra, och blundar för det!

Har så ont i min rygg! Galet ont och är så frustrerad!

Jag tackar underbara Anette här i Newcastle som fixade nr till kiropraktor åt mig och vi ska mötas upp i veckan på kaffe, sen till helgen blir det parken inne i stan med hennes dotter och med Nikki.

Urs i dag vill jag bara krypa under täcket och försvinna bort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar