4 maj 2011

Svenne möte i Haymarket...

Idag träffas hemmafruarna i Newcastle, vi som kommer från Sverige och bor här, ska försöka ta mig dit, in till Haymarket... Kan va kul för dom små och träffa svenska barn.

(Ni som känner mig kommer väl ihåg att min man gick på sina Kamerun möten i Sverige, nu är det min tur) hahahahaha...

Problemet är mina fötter, har grymma skavsår, så ont ju, ska se om jag hittar skavsårsplåster, ska ha det hemma någonstanns, för gå i foppa tofflor näääää!!!

Så trött, somnade tidigt igår, så otroligt trött idag och ont i ryggen...

Ska hoppa in i duchen och fixa mig och dom små. Väntar på ett paket från en vän som skickar ostbågar och lösgodis! är som ett litet barn som väntar in julafton känns det som.

Tänker och grubblar fortfarande Hummmmm...

Hoppas detta då blir en bra dag hoppas på bekantskap why not? lite ensam.

See ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar