12 maj 2011

Morgon massage

Fick lite morgon massage, så underbart, liiite bättre men fortfarande så ont...

Har varit ute i växthuset och vattnat blommor och örter, grönsaker, dom växer så fint!

Har lixom inget att skriva om nu när jag bara är hemma, har ju svårt med att klara av dagen med ryggen, så fort E kommer hem från jobbet så intar jag soffan och får slappna av...
Så frustrerande att ha så ont, att inte kunna gå på promenad eller hitta på något.
Skulle ju ha träffat en svensk kvinna här idag men avbokar för jag kan inte med ryggen, så hoppas till helgen el nästa vecka att det släpper...

Saknar min mami, vill vara hos henne, men glad att ändå vara här och slippa alla skiiit problem i Sverige! Drama drama drama, har glömmt bort det där men när det ploppar upp så där så är jag riktigt glad att vara här.
Hoppas på jobb snart så jag kan börja spara.

Funderar på om jag ska våga mig ut på en promenad Hummmm....
Vill åka till Haymarket i morgon och shoppa kläder, till Tristan och Nikki. *Hoppas*

See ya later!

Tristan somnade själv på soffan idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar