24 maj 2011

Nikki på pappas jobb idag...

Som vanligt nu har jag vaknat varje dag kl 07:00, har nog slagit i huvudet hårt, jag som älskar att sova!

Vi bestämde nu på morgonen att Nikki skulle få följa med papin till jobbet, Tisdagar är det bara Erick och bästaste Jose´på jobbet så det passar ju bra. Hon kommer bli så bortskämd! Nikki är pappas lilla prinsessa!

Så jag är nu bara med Tristan, han tittar på Disney Junior och klättrar upp på stolar och bord.
Vi ska åka in till Haymarket och ta en shoppingrunda. *Mys*

Jag är tacksam att jag har möjlighet att få vara hemma med mina kids, jag finns ju alltid där, så var det inte när jag var liten, så jag tar vara på detta nu tills jag får jobb...
Men dagar som denna, när pojkarna är på skolan och Nikki på papins jobb och bara vara ensam med Tristan är mys, alla har sin plats och alla vill ha sin typ av uppmärksamhet.

Vädret har nu varit ganska stormigt här, solen är framme, men dom har sagt att det kan bli varning på storm vindar. Igår va det så stormigt, ena sekunden regn nästa sol sen regnbågen som kom fram... Vackert!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar