29 maj 2011

Söndag

Mmm händer inte så mkt här, har varit så trött av medicinen så jag har sovit mkt.
Tittat på serier och film spelat wii så inget speciellt.

Allergi chocken har lagt sig, så jag börjar minska ner tabletterna till en om dagen istället för 3st, så lite piggare idag. Solen är framme så jag ska nog pyssla lite i trädgården eller ta en run a way mami promenad!

I morgon är det röd dag här, och pojkarna har half term.

Jag är glad för att en gammal vän har kontaktat min mami, så jag hoppas jag fick rätt nr & email så vi kan åter upp ta kontakten igen, han lyckas alltid spåra mig och det är jag glad för för jag har alltid tänkt på honom och undrar hur livet är för honom. Han var där då min syster dog, under den tiden har jag stora minnes luckor men han fanns där men sen flyttade han, vi tappade kontakten några gånger... Hoppas nu att han hör av sig!!!
Always in my heart min vän!!!

Vet inte vad man ska hitta på under denna ledighet, vi får se! Tyrese ska åka go kart på Tisdag med hanns fotbollslag, se om jag med åker hihihihi...

Ha en trevlig Söndag!

Hoppas min mami får en bra mors dag! Glad att du fick paketet i tid! Älskar dig mamin!!!
Här i England har det redan varit mors-dag i April...

Tristan tittar på Disney,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar