10 maj 2011

Ryggen krachad...

Så jobbigt när min rygg krånglar, nu har det varit så dåligt att jag kan knappt gå och sitta, ligger ner på soffan med massor med kuddar, men fastnar kan inte komma mig upp.
Så frustrerad när man har småbarn, det lättaste har blivit till det svåraste, inte lätt juuu...

Lite svårt med att mannen är på tjänsteresa i 2 dagar, allt blir till utmaningar.
Så skönt då när han kom hem, offrade sin middag och jag fick fastna på soffan, till och med somnade där, så mys! Älskar Gordons nya serie!!!

Mkt händer, kan inte skriva om det här ännu, men det verkar som problem dyker upp väldigt ofta, men varje problem har en lösning och inget är omöjligt!

Jag fick ett samtal från en svensk kvinna här, hon var inte på mötet men fick mina uppgifter så vi pratade en lång stund, så på Torsdag ska vi träffas, men jag vet inte nu med min rygg om vi tar det nästa vecka.
Hon har lite kontakter, så hon kunde fixa en jobb interljuv det skulle vara toppen!!!
Bara orolig över min rygg då... Hummmmm....

Vädret har varit sååå häftigt! ena sekunden skiner solen, nästa är det åska med blixtrar och ös regn sen soligt så upp och ner, riktigt häftigt!!!

Tyrese blev skadad i fredagens match, men kunde vara med på måndagens match, där blev han Man of the match! han ska få pris... Sen idag blev han uttagen till en fotbollsmatch där kända tränare kommer och tittar! Jag lovar han kommer bli en stjärna! alla älskar honom och han är så duktig! Så stolt!!!

Näää nu ska jag fortsätta med tvätten, kämpar på med min rygg, urs va ont det gör...

Se ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar