4 maj 2011

En trevlig dag!!!

Har varit på det svenska mötet och hittade dit alldeles själv, duktiga jag!
Det var så trevligt, fika och prata, självklart var jag yngst... Men det ska finnas 2st familjer till med barn som inte var där idag som dom ska kontakta så vi får kontakt och dom bor ganska nära. Så det blir spännande!
Ska på nästa möte igen i Juni om jag är här då...

Nikki och Tristan var så duktiga så vi gick och lunchade på MC Donalds, personalen envisas hela tiden att hjälpa mig med brickan till mitt bord men idag lyckades jag ta den själv, 3 personal  ville hjälpa hihihihi...

Så fint väder idag med sol och värme, det har varit ganska kyliga vindar den sista veckan men idag var det lite mer värme så det är mys med kaffe i solen!

I morrn ska jag till Asda och handla lite som fattas och sen på Fredag blir det Haymarket igen, ska shoppa lite kläder till som små. Tyrese har fotbollsmatch på kvällen, hoppas jag kan åka dit och se den.

Kidsen trivs så bra här och har så många vänner och pratar så mkt Engelska, så stolt över dom!
Mina barn kommer först! Alltid!!!

Sen tackar jag Tobbe som skickade OLW`´S ostbågar till mig! Du är världens bästa!!!
Tack vännen!!!

Mmm ska börja med middagen, sen kvällsrace.

Dagens bilder då Nikki matar duvor, Tristan tyckter det var så roligt, inget skrik denna dag inne i stan, sååå najs bara vara ute med dom små utan problem hehehehe...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar