2 maj 2011

Underbara dag!!! Den behövdes, tack!!!

Vi blev bjudna på lunch/middag hos en familj som Erick lärt känna från kyrkan i Jesmound vårat första hem här i England, där vi var i somras, åh vad jag saknar det och Heaton Park!
Denna familj va ju underbar, vi, jag pratade non stop.
Så god mat, pork med äppelsås, potatis, grekisk sallad, mozerella sallad mm, sååå gott!
Efterätt äppelpaj, en riktig paj så god! och maräng bakelse med frukt på så fint!
Vi tog med oss bullar och det älskade dom! Dom rök på en gång =)

Sen bestämde vi oss att ta en promenad, åh så fint skooog! fina marker och svanar så vackert! vi var ute på en runda som var på 2-3 timmar så härligt!
Dom hade en hund, en lassie hund som tyckte väldigt mycket om mig, så mkt gooos! Saknar min Kimmi bus!!!
Så glad att få tillbringat min familj hos deras familj!

Så på Söndag ska jag till kyrkan och träffa dom igen...



















Tack för idag! Behövde detta! Tack tack tack!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar