20 maj 2011

Fredag

Mmm, tänker och grubblar, önskade jag kunde lätta mitt hjärta men inte här, har sån ångest, panik, önskar att inte vara i denna situation, men måste fatta beslut hur ont det än gör...

Igår var jag iaf inne i Haymarket, älskar staden!
Postade lite brev och paket till Sverige och en snabb shoppingrunda till dom små.
Jag köpte en lång tub klänning, svart, snygg så mode här, så ska se om man ska inhandla flera då...

Solen var framme på morgonen men det blev mulet lite trist väder, igår var det underbart i solen, höll på att dissa stan för solning men sista sekund så åkte vi iväg. Så mys!!!

Många saker som händer, blir totalt off...
Vill göra något till mig själv, skämma bort mig själv, slappna av, göra något kul!
Vill åka till Sverige nu! Till min mami!!! Men snart...

Idag blir det att tvätta kläder, sen får vi se om det blir lite äventyr, måste hitta på något i helgen med...
Ska färga håret, platta, fixa naglarna...

Sen hittade jag en ros i mitt mistel träd, har lixom inte lagt märke till den, så fin! Så vacker!




Önskar alla en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar