27 november 2013

Zzzzzzzzzz

Kom hem från jobbet ca 22.00 oj vilken jobb rush kväll =/ Utifrån när jag kommer in genom grinden är det mörkt, oooops, ingen tv på, låser upp dörren och hela huset tyst, Tyrese endas vaken och kommer ner, stackaren har en förkylning, hosta och halsont, så gav hostmedicin och strepsil.
Alla sover bara Max som håller sällskap här (hunden)
Känns såååå tomt ju!
Tycker inte om att komma hem sent till ett sovande hus...

Har lite oturs kväll, bara små grejer som går fel, fastnar i grejer och det krånglas och jag känner mig spänd och lite irro why i dont know =(
Ska tvätta håret strax, en varm dusch efter denna långa jobbar dag, fixar ju håret i morrn, och upp tidigt på jobb och training på kontoret...

Så lite relaxing nu, måste slappna av!
Drink & jordnötter...

Åh va ensamt det blev, så tyst... =/

God natt då, ska fixa mig undrar om jag ska lägga in en toning i håret hummmmm...

Ps: kan va en bra idé på bilden tjihiii...
Have to try it hihihi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar