19 november 2013

Snö...

Idag kom första snö flingorna, åh va mys det var, ute på cykeln och det virvlade med snöflingor och solen lyser ♡ Men det försvann lika fort som det kom...

Det har varit full måne i går natt, vet inte om det påverkar mig och min sömn, sovit bra har jag inte men haft älsklingen som hållt om mig i natt on and off efter som jag rör på mig så mycket, måste vända mig om ofta och byta position...

Hemma på lunch break, egentid med Tristan som spelar på ipad, älskling på väg på sin kör lektion, så bara jag & baby...

Har köpt heat belt ännu bättre än heat path åh så skönt det är men dyrare, 2st för 7 pund, path går för halva det priset men heat belt håller värme över 16 timmar och det är perfekt! Rekommenderar starkt till er med rygg problem...

Huvva trött idag, fint väder, kyligt men solen underbara solen lyser!

Jobbar tea time, sen onsdag, torsdag, fredag jobbar jag bara morgon och lunch så nice!
Har endel att uträtta i veckan.
Måste boka tid och fästa min hairexstations, håret växer, får se om jag hinner med det nu i veckan, vill nog sätta in lite extra... Lov it!

Tog lite kort idag, så fin utsikt ♡

Trevlig fortsatt Tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar