18 november 2013

Monday funday!

Haft en bra start på denna måndag, jobbat morgon och lunch calls så lugnt, ingen stress totalt underbart!
Vaknade av ös regn, men tur slutade det när jag var på väg ut phuuuu...
Solen lyser något windy idag, en bra dag!

Hemma på lunch, ska diska och dammsuga lite, fodra lovbirds och kanin.
Lite egen tid med Tristan ♡

Jobbar lite extra utöver mina tea calls idag, helt ok!
Håller på att leta presenter till Tyrese, vet precis vad som ska inhandlas, måste komma igång med jul klapparna med, bara 2 köpta än så länge...

Urs, kämpar på med min rygg, så nära ett ryggskott, tar tramadol för smärtan, kör med värme och hoppas att det inte blir värre =/  vägrar bli sjukskriven, vet inte enns vad som gäller här i England lär nog inte vara som i Sverige, men det är bara att köra på...

Jo då har 16 semester dagar att ta ut innan mars, så lite semester planering ska det bli av, jag vill ju åka till Sverige, måste förlänga passet och vill hellre åka dit än svenska ambassaden i London.
We see we see!

Åh idag är det massor med bra serier.
- The walking dead
- Betrayl
- Heartland
- Withes of east end
Wohooo lov mondays ♡

Och vilken skillnad det var i morse utan min privata klient, så lugnt, ingen stress, ingen diss respect lixom, känner att jag gjort det rätta, ok om jag blev bättre behandlad men nä, inte värt det...
Nu är måndagar tip top och mina morgon pass...

Nu ska jag sätta igång, inte länge kvar av denna lunch rast, back out on da bike ride.

Later
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar