27 november 2013

Snabbis...

Hemma på en snabb kaffe, 3 lunch calls sen off and on och jobbar tea night time...
Min rygg oj oj min rygg är så ond idag, och fortsätter min trötthet.

Har varit skönt att varit hemma 2 kvällar, jobbade bara dag pass.

Nikki är super trotsig eller nån fas hon går igenom, minsta lilla och hon springer iväg och gråter, Tristan med är inne i nån fas nej existerar inte, oj oj oj...

Det kom in varmare luft, och solen skiner och jag ska nu iväg på jobb Zzzzzzzz...
Har laladdat med kaffe & värktabletter.

Imorgon är det training på jobbet efter det fick jag ledigt och jag ska åka till Monkseaton och lyfta sätta in det hår jag tappat.
Fredag training igen hoppades att få lite tid och gå runt på pressent jakt julklappar med... Hehehe...

Nä time to go! Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar