13 november 2013

Underbara heat patch...

Så bra grej, värme plåster som håller värme i 8 timmar! Jag har blivit beroende, har på den när jag är på jobbet och cyklar, så varmt och skönt, underbart!
Jag har använt heat lotion men det bränner så mycket första tiden, men dessa heat patch håller värme, så skönt! Lov it! Rekommenderar starkt!

Har ni dom i Sverige?
Dom jag använder kostar ca 40kr för 2st stora, finns en till variant som man sätter utan på tröjan, 3st för samma pris, föredrar den man sätter direkt på huden, så perfekt och värmande.

Har jobbat färdigt för idag och hela huset sover nu, Nikki ringde till mig på jobbet ♡ finaste lilla smurfan, hon höll sig vaken tills jag kom hem och gav mig en kram och bästaste orden jag älskar dig mum, sen snabbt iväg upp till sängs, Ty med fick jag en stor kram av, Tristan sov ♡ Älskade älskling trött, nu sover han här bredvid mig på soffan, snart ska jag med sova, i morgon blir det extra pass, jobb så tidigt, börjar vid 6:30 tiden, me i dont like urs för tidiga mornar =/
Har en stressig dag speciellt morgon, omg moment typ...
Sen möte på jobbet och sen på tea time night work, oj oj oj och fredag med lång med jobb och training och jobb, men det är bara att bita ihop, har iaf dom bästa klients på jobbet ♡

Har kvälls fikat tigerbröd och tea så gott, dax att säga god natt...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar