9 november 2013

Hallo weekend...

Jobb helg och inleder 7 dagars jobb...
Va hemma i torsdags med Nikki och Tristan, Nikki hade en hemsk hosta så hon kräks, men hon är ok nu.
Bra natt host medicin.

Fredag igår hade jag training day med jobbet, lång dag från 09.30-16.30.
Men skönt att ha kvällen ledig, E & Nikki & Tristan mötte upp mig i Haymarket, vi köpte nya kuddar.
Mat från mc Donalds gott! Lite fredags mys blev det, somnade på soffan Zzzzzzzz...

Hemma på lunch break.

Äntligen har mannens office bord kommit, fint blev det, nu ska den stora vita bokhyllan i matsalen halveras och målas, så penslar är något jag måste köpa men glömmer bort =/
Sovrummen uppe ska målas och Tyrese ska få hjälpa mig att inreda hans rum för det blir kanske rum byten.

Tristan går igenom en otroligt trotsig ålder just nu!
Oj oj oj...
Nikki är mest känslig och det som gäller är smink, dockor brats, och byta om si så där 10 gånger på en dag =/
Tyrese har fullt upp med fotbollen och dom flesta mather har dom vunnit.

Huvva trött mössa jag är Zzzzzzz
Har liten förkylning, värken i kroppen är värst, men det är bara att bita ihop.
Det är mkt jobb just nu, det är bara att passa på, glad ändå att jag har tid med dom små ♡

Näää nu ska jag titta på ett avsnitt av vampire diaries som jag inte hunnit med.
Så mys ligger under täcket på soffan, laddar inför jobb på cykeln.

Later
Over and out!

Trevlig helg på er!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar