23 november 2013

Lördag!

Åh va mys igår! Vi åt på Dukes och Jacob, Tyrese vän följde med oss och sen sov över, Dom tittade på film.
Älskling masserade min rygg, så spänd efter somnade jag på 2 sekunder =/
Trevlig kväll var det iaf... Tack älskling!
Drack en cider Kopparbergs, det var några år sedan sist, gott var det! Nomnom...

Jobbat tidigt i morse, kom hem och hade huvudvärk, gick och la mig på sängen och tog en powernap, vaknade och fick frukost av älsklingen, tigerbread med ost och äpple juice, kaffe, och omelett.
Kände mig så mycket bättre ♡
Iväg sen för 1 lunch call =/ en klient...

Nu har jag städat och diskat, ska strax iväg igen på tea/night work.
Tyrese och Jacob är i Haymarket, dom är på bio.
Nikki och Tristan sitter här med ipad och samsung tablet, och jag myser med älsklingen här på soffan.
Dom har varit så duktiga och lekt uppe hela dagen.

Så skönt i morgon, då blir det sovmorgon jobbar bara tea/night time, fick mitt jobb schema för nästa vecka och jag blir ledig på lördag och söndag jobbar hela veckan så nu är jag inne på dag nummer 6 irad av 12 =/
Hummmm hummmm....
Varit så trött.

I kväll efter jobbet blir det vin, lördags mys ♡ älskling ska fixa tacos till middag ikväll, gott gott!!!

Nä nu blir det kaffe time strax iväg på cykeln på jobb... Så mörkt ute, börjar mörkna vid fyra tiden.

Over and out!

Ha en fortsatt trevlig helg!
X factor to night!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar