13 november 2013

God dag!

Hemma på lunch break, huvva vilken värk i knäna och rygg jag har, cykla börjar bli en struggel nu med knäna.
Har ringt min läkare och bytte värktabletter, från codine till tramadol, hoppas den hjälper mera.

Måste förbi GP NHS och hämta mitt recept och sen förbi farmaci och hämta ut medecin innan tea/ eavning jobb.

Har klarat av endel viktiga samtal och grejs, har jobb samtal i morgon, och fredag är det jobb, training sen jobb... Skoja hur mycket jag längtar till lördag/söndag då jag är ledig.

Vi funderar att gå till simhallen kanske kanske kanske...
Se vad vi hittar på...

Myst med Tristan ♡ Tyrese har precis kommit hem och Nikki slutar snart...

Jag har prövat en frukost på flaska, jag äter inte frukost, prövade den och den är helt ok, finns 2 olika smaker jordgubb och choklad.
Rekommenderar jag till er som inte äter frukost, jag la den i jobb väskan och när jag hade tid så slank den ner.

Dax att fylla på med kaffe!
Later! Over and out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar