12 november 2013

Wopp wopp...

Så skönt att bara jobba morgon & lunch calls, hemma på soffan under en varm filt och min tredje kopp tea, har hunnit med en powernap och massor med gos med Tristan Älskar att titta på Kingston & Lala (mina lovebirds)...

Pratade med min älskade mami igår ♡
Åh vad jag saknar!!!

Händer inte så mycket här, jag jobbar mycket och ser fram imot helgen då jag är ledig! Wohooo!!!
Allt rullar på, inget nytt som händer, jooooo men inget jag skriver om här just nu...

2 dagar sen kom jag hem från jobbet på min lunch break och Nikki välkomnar mig med massor av kramar, jag måste blunda och hon leder in mig till vardagsrummet och jag får titta, då har hon med daddas hjälp köpt blommor till mig och dukat upp bordet så fint med frukt och choklad och ett champagne glas med coca cola, så fint och jag frågade om det var någon speciell dag?
Nikki svarar nej, älskar dig mamma ♡♡♡
Åh vad det värmde i hjärtat!
Har världens finaste bästaste dotter.
Tusen tack. ..

Och idag fick jag och älskling en liten promenad tillsammans bara vi så mys!

Köpte heat patch igår, åh va bra dom är! dom värmer i 12 timmar men bara 3st i paketet, så ska köpa in mer.
Har ännu glömt ringa till sjukhuset =/
Har värk from hell =( och utslag på armarna...

Har köpt dom första julklapparna, första gången i mitt liv jag gjort det i november, känns bra!
Tyrese fyller tonåring den 15 december och min mamma fyller med år på samma dag.
Jag planerar att göra om Tyrese rum och inredning, och måla, ska bli spännande.

Nä nu ska jag gå över till Tesco, köpa cola, det blir popcorn och mys i kväll...

Åh vad jag är glad att jag har dom bästaste ♡ i mitt liv, och livet är som en brustablett, det löser sig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar