10 april 2013

Whats wrong with me???

Jag känner mig så uttråkad, ensamt med, tänk vad lite jobb under veckan kan betyda så mycket, men har bara jobb till helgen, dubel run igen i Gosforth.
Urs känner mig så konstig! Saknar Sverige och familjen godis, ostbågar...

Idag ska jag passa grannens kids, så bra för nu har jag nån som kan ställa upp för mina med ifall om jag behöver jobba tea time. Så bra!

Tittade på film och serier igår, Dark skies (2013) och en zombie film, tittar på revolution och being human, bra serier,  mmmmh lite att göra =/ hehe

Det var fullt hus igen igår och oj va övertrötta dom små var...

Idag ska jag se om jag kan plantera om mina blommor, har ett stort paprika träd, kommer massor med paprika och när det blir varmare ute ska jag plantera ut mitt äppelträd.
Har massor med fröer och plantera.

Återkommer för nu är det massor med skrik och gnäll =/
Städa huset och tvätta kläder yheeyyy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar