8 april 2013

Måndag

Trött nöt jag är idag...
Jobbat 2 dubbel car run, det har gått bra men oj vilket ös från 07:00-20:30 med ca 1tim 30min break...
Ledig hela veckan =/

Jobbade på min födelsedag, men firades när jag kom hem, fick hembakad tårta och lite presenter och ballonger och rosor, vin, tack ♡

Tidigt i morse åkte E tillbaka till Harrogate.
Jag har städat och grejat.
Nikki är hos Chanel (grannen) och förut idag var det bara jag och Tristan, pojkarna drog till biblioteket.
Tristan sover en sen middag Ty har grannen här så dom är uppe.
Så sleep over vi byter kids i kväll, vi får se hur det blir med Nikki.

Händer inte så mycket, en vecka kvar av denna half tearm lov.

Bjuder på helgens bilder:

Tyrese blev man of the match! Så stolt mami jag är!!!
Och nu har jag inhandlat fröer som ska planteras, Kul ska det bli och börja greja i trädgården ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar