15 april 2013

Måndag

Shit va windy det är!
Vädret är annars toppen, sol och värme, ca 15+ grader och det blommar i körsbärsträden och träden håller på att slå ut, blommor blommar massor med påskliljor så fint!
Det är äntligen vår nu! Wohooo!

I dag vaknade vi 07.00 startade igång denna måndag med kaffe och sen morgon race, det gick så bra att lämna dom små efter 2 veckors lov, Nikki så glad, Tristan var lite blyg, han stog och krama mig så länge och höll fast i mig men tillsist så gick han iväg med Miss Hassan, så duktig!

Jag jobbade direkt efter jag lämnat dom på skolan.
Jobbet i dag oj oj oj, kan inte säga något men oj så annorlunda, jag är mer van med care work än social work att simulera, svårt när personen inte kan engelska så de ni... =/ 2 och en halv timme hehehe...
Men det har gått bra!

Hann hem och lämna jobb väskan sen för iväg och hämta Tristan, vi gick till Kenton school på en gång, Tyrese och Robin hade typ föräldra samtal, båda 2 är top students, så bra dom är i skolan, bästa samtalet med Tyrese, han är så populär i klassen, så läraren sa att Ty är som en lärare som alla lyssnar på hahaha min pajas, känns så bra att veta att jag lyckats med mina kids i skolan! Så stolt!!!

Har kommit hem nu och har precis lunchat, smörgås, pastasallad, juice, fruktsallad med glass och kaffe, jag är så mätt och belåten. Nom nom...
Tittar på lite nyheter och dricker kaffe.

Helt galet! Det var värsta upproret här i Newcastle igår efter Newcastles förlust mot Sunderland i fotbollen, shit polisen på hästar och dom attackerar hästarna, sätter eld och massa våld helt galet! Så fel, jag är aldrig i City när det är derby, så farligt, här tar dom fotboll på liv och död omg!!!

I morgon blir det ginger la egen dag!
Då alla kidsen är på skolan och jag har inget jobb i morgon än så länge så då blir det kaffe och Jeremy Kyle Show det var längesen nu juuu...

Strax iväg igen och hämta hem Nikki ♡
Så trött jag är =/

Så over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar