3 april 2013

Onsdag...

Ledig idag, vi har några som fixar hus isolation idag, det kommer spara oss halva el räkningen så det är toppen och vi får det gratis. Vi har en väldigt hög elräkning så detta kommer bli bra.

I morgon och helgen kommer jag jobba en double run det var typ 1 år sen jag gjorde det, jobbar själv så det ska bli intressant att jobba två, åker bil då...

E jobbar, stackarn det har inte blivit så mkt jobb för hans del, inte lätt att jobba hemifrån med 4 barn... Hehehe...

Kidsen är ute och leker med grannarna,  Nikki har med sig Tristan med Chanel dom leker så bra, oj oj oj,  mycket tjat om picknick, måla naglar mm Nikki är så glad.

Se vad vi hittar på idag, E måste jobba, vi har fasaden som ska isoleras i eftermiddag, dom är färdiga med vinden nu...

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och se vad jag kan hitta på, Nikki vill inte gå nånstans hon vill bara vara med Chanel, igår började hon gråta för hon ville sova över hos henne...
Min lilla Drama Queen ♡

Tristan slocknade 19.00 Han var så trött av allt spring fram och tillbaka.

Nä nu fixa mig!

Later!!!

Bilden: Nikki leker hos Chanel, måste få ett godkänt från hennes mamma om jag kan ta kort på dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar