29 april 2013

Måndag måndag måndag...

Just nu är det svårt i mitt liv men solen lyser och jag har gjort en grej idag som jag kan ha nytta fram över då det blir ett stormöte =/

Stressig morgon, vi blev lite försenade till skolan som ledde att jag blev efter på jobbet med hehehe tur jag har underbara klienter som förstår ♡

Håller på att städa its a mess, har grann barnen inne här mycket så det blir stökigt, 6 till 8 barn i huset...
Hehehe...

Gnäll lista för idag är
Ont i magen, nacken gör ont då jag andas då värker det i nacken axel och stickningar i händerna och tänker och grubblar så jag mår illa...
Undrar vad??? Boka tid hos läkaren?

Det som är bra, solen lyser underbart väder, lite kyliga vindar men toppen med sol, hemma ensam med Triss strax i väg och hämta hem Nikki ♡

Ska förbereda morgondagen i kväll så det flyter på bättre, och tänka positivt undvika negativa saker.

Ska göra äpple paj i eftermiddag och greja... Ska leta nya middags recept.

Naa  nu ska jag hämta hem min prinsessa ♡

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar