30 april 2013

Hummm...

Tristan var sjuk igår,  kräktes 2 gånger och hade ont i magen, Max kräktes i söndags och jag hittade tye bär på baksidan så tror barnen har hållt igång, grannen har busken på deras sida så idag pratade jag med dom så dom ska ta bort den, giftig framkallar kräkningar och rodnad.

Max är ok, Tristan fick stanna hemma med mig idag, men han mår bra nu och alla är ute å leker...

Finns mycket gifta bär och blommor, så viktigt att prata med barnen om det. Jag har en buske på framsidan som jag ska ta bort, har redan förra året plockat bort giftiga buskar.
Varför ha sådant i trädgården?

Kvälls race är igång, nu middag och sen bada dom små och göra Nikkis läxa, hon läser så bra så stolt hon bara 6 år men pratar och läser flytande engelska! Wow!!!

Har fullt upp nu, mina plantor växer och underbart väder med sol har inte kunnat va ute så mycket idag men i morgon ♡

Ska titta på en film sen när det är lungt i huset.

Later!

1 kommentar:

  1. Men fy vad läskigt med giftiga växter på tomten ! Ja riv bort dom. Hoppas ni mår bättre nu ! Kram

    SvaraRadera