25 april 2013

Oj ojiii...

Trött.com.omg

Denna dag har varit lång, morgon race,  jobb, cyklat, gått, planterat massor och planterat om, haft grannens barn har varit här och eftermiddags/kvälls race lagat middag pasta carbonara och 2 av grann barnen åt här nu är det bad dax för dom små dom går barfota ute, i klänningar och shorts huvva moddy och huset är så stökigt, jag trött fast en liten powernap så hjälpte det inte så mycket... Tröttheten är galet på topp just nu!

Har inte så mycket tid för mig själv, skulle behövas, efterlyser det höhö...

Har börjat kolla in en ny serie, bara några minuter har ingen tid men serien verkar vara bra!

Oj ojiii jag försvann där i ett tag nu, har inte suttit ner många timmar hittan och dittan, sitter jag ner är det max 2 minuter, trött???
Har badat dom små och bytt i sängen, pratat me e och gjort Nikkis läxa, hängt upp tvätt och mina ben är som spagetti, nu har jag lagt alla 4 på sängen, ligger efter men nu sitta ner en stund sen duscha eller ett bad måste tvätta håret, its a mess måste färga å klippa mig... i wish...

Imorgon jobb och äntligen fredag, e kommer hem ♡

Naaa nu ett bad å en film?
Bara chatcha upp mig själv innan jag somnar? ? ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar