14 april 2013

Söndag...

Fredagen var vi på Dukes, teqila nom nom så underbart att bara vara!

Har jobbat dubel run, tungt jobb och något stressigt, men kul än då att göra något nytt...
Det har gått bra.

Råkade bara ta en powernap i 4-5 timmar igår hehehe, sen ett varmt bad med spa behandling, blev serverad med ett glas vin sen fick jag potatisgratäng och kött så gott!
Somnade sen igen på soffan =/
Vaknade vid 06.00 och gjorde kaffe och in i dushen och sen jobb...

Har kommit hem nu, varm luft i Newcastle idag så windy, i morse såg vi Newcastle fotbolls team bussen, det var derby sunderland vann 3-0 skit!

E är iväg till Asda och handlar för veckan, han åker tillbaka till Harrogate i kväll, helgen gick så snabbt =(

I morgon är det skola för dom små, jobbar och sen bara hämta hem Triss och iväg till Kenton school för utvecklings samtal med pojkarna, dom har ingen skola i morgon.

Laddar för en ny vecka och komma tillbaka till rutinerna, 2 veckors lov har det varit, så tillbaka till vardagen... Morgon race och kvälls race here we come =/

Måate in till kontoret och pröva ut min jobb uniform,  och kolla min permanenta runda i Montagu om det går i hop med mig, jag hoppas!!!

Funderar på en powernap???
Så trött juuuu, denna trötthet är totalt crazy! Eller blir det en coffee la redbull mix? Hummmm...

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar