24 april 2013

Onsdag

Morgon race till skolan, och jobb, hade på mig min uniform och alla mammor så nyfikna, sån tur har en mamma som vi hejar till ibland pratar med på vägen till skolan så jag fick låna en cyckel av henne eftersom min cyckel har punka,
Så hon sa att hennes man kan fixa min cyckel så snällt.

Så underbart att va tillbaka på jobbet igen på min runda. Hoppas jag får va kvar där???
Har gått så bra idag.

Så trött som vanligt, fullt ös fullt upp men passar på nu att ta en paus, Tristan är på bus humör och sen hämta hem Nikki från skolan, städa, tvätta laga mat och bada dom små, läxor mm sen massor i mellan det.
Har in skaffat en ny rutin som jag hoppas funkar, blir lite lugnare så, känns lite bättre...

Nu ska jag ta till vara den lilla stunden och bara relaxa...

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar