1 april 2013

Hellooo...

Haft en jobb katastrof påsk, oj oj oj, så vilsen på nya calls har jag aldrig varit, så nej tack till north Gosforth.
Va ute på jobb från 07.00 till 15.00 sen ut igen 17.00 och var hemma 20.30.
På cyckel så vilse för min karta inte fungerade =/ OMG! Säger jag bara...

Har varit ledig idag Måndag, städat och grejat och sen åkte bara jag & E och Tristan till Haymarket, E hade ett erbjudande om flip case, köp 1 och få en till på köpet. Så det fanns bara 3 färger att välja på så jag tog vit och E tog grå svart så snyggt!

Nikki va hemma hos våran granne och oss dom har lika många barn i våra barns ålder, så dom har sprungit in och ut hos varandra, och Nikki och Chanel har haft picknick ute.
Dom leker så bra! Så kul! Tyrese spelat fotboll med Chanel's bror som är lika gamal som han...
Så kul att fått bra grannar!

Igår gjorde E påsk middag så gott!
En steak i ugnen med bacon och stoppning, så gott, gravy, potatis, sallad, ägg mm...

Sen gömde jag choklad ägg eftersom man har inte godis med ägg som i Sverige, här är det choklad som gäller.
Nikki och Tristan hade super kul att leta och sen gömde dom äggen igen om och om igen...

Laddar inför jobb i morgon, har endel jobb nu känns bra klirr klirr på kontot hehehe...
Passar på nu när E är hemma denna veckan.

Onsdag åker vi in till Haymarket och shoppa Erick??? Jag behöver skor och jacka och lite tights och tröjor ok?
Kidsen har fått nya kläder och skor.

Nu ska vi mysa, dricka lite vin och titta på film? We see we see...

Erick köpte en nya kamera idag så det kommer bilder, i morgon ska jag ut och fota efter jobb... Jäklar va kallt det är i Newcastle Burrrr Burrr, var är våren? Eh???

Nah over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar