10 oktober 2013

Sorry för uppehåll...

Har jobbat mkt nu, 07:00-21:00 pass, och på kurs och extra jobb och familjen få allt att gå i hop, inte lätt ♡
Sen protesterar min kropp, mina handleder gör så ont och andra leder och rygg. Jag är envis och jag kan!!!
Glad att jag har dom underbara klienterna på jobbet.
Är på cykeln i regn i vind och sol...

Nu dricker jag en efterlängtad kaffe! Hemma nu på soffan ♡♡♡
Försov mig i morse, hann inte dricka kaffe =/
Och få en decaff kaffe är inte vad jag startar min dag med... men tackar än då.

Förra helgen gick jag på Tyrese fotbolls match, han är så bra! Så duktig men man blir oroad när vissa föräldrar skriker så på sina barn, och linje dommaren rökte på plan? What ??? Tyrese lag vann iaf 2-1 red hous farm spelade ganska aggressivt andra halvlek och Tyrese är bland dom bästa i laget och då får han många tacklingar och dom fäller och är på mycket =/
Men det var en fin dag med sol och familjen Nfon var samlad där och hejade på ♡

Väntar fortfarande på att våran granne ska göra klart här hemma, hur länge ska man vänta???
Funderar på att köpa penslar och grejs och göra klart själv. Funderar på att ta Tristan med mig till Haymarket och köpa lite ramar lite inrednings grejs, e håller på att leta efter ett skrivbord så han har en bättre jobb yta och jag vill slänga ut våran gamla bokhylla eller dela den så den blir mindre och måla om den så det blir mera plats.
Vill passa på att fixa å greja när kidsen är på skolan.

Åh va kul! Alla bästa serierna drar igång nu!
The orginals är ny en uppföljare på claous, Vampire diary, så bra!!!
Vampire Diary
Walking dead
Heartland
American horror story
Och massor mer nya serier
Sleeping hallow

Håll koll!

Så skönt att äntligen sitta ner i soffan med älsklingens morgonrock och en kopp kaffe mys mys mys, men strax ut och hämta Tristan.

Nikki har kommit in i mammas lilla bebis, hon som var så pappig har blivit super mammig, hon gråter för inget, bara om någon tittar på henne så börjas det, min första flicka som börjar bli stor annorlunda mot pojkar är det.
Spännande att få följa denna trotsiga ålder. Hihihi...

Nä nu fylla på en kopp kaffe...
Hade något att ta upp men poff borta, återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar