28 oktober 2013

Monday funday...

Jobbar och jobbar, längtar till helgen då jag är ledig ♡
Det har varit riktigt ruskväder här men idag skiner solen, vi har haft det ganska windy, vi har inte drabbats så av stormen som dom i södra England, där är det riktigt stomigt och massor med varningar...

Det är half tearm så kidsen har 1 vecka lov.
Jag och Tyrese ska ha halloween fest på torsdag, med gäster. Jag fick ledigt på eftermiddagen, kvällen från jobbet! Wooohooo!!! Så glad! 

Försöker iaf spendera min tid med familjen när jag har min lunch rast, så jag har inte uppdaterat så bra, svårt att hitta tid när jag jobbar massor utöver på mitt schema. Det passar ändå bra nu inför jul...
Jag har börjat spana och lyssna lite vad dom önskar sig, vill vara ute i god tid.

Idag har vi hantverkare här som sätter upp nytt staket och grind. Äntligen.
Är hemma på rast, ska jobba tea time och kväll.
I morgon jobbar jag bara morgon och lunch.

Tristan har lite feber, men det är den årstiden nu.
Så mys att ha dom hemma på lov. ♡♡♡

Har sätt upp lite dekorationer i hallen, blev så fint, inväntar mina ramar och mera art words.
Hoppas vi åker in till Haymarket i helgen, vill titta på lite grejs på Tj huges.
Sen håller jag på att boka tid att sätta in mina hairexstations igen får se när det blir av, hon tatuerar med, har en som hon gjort på mig så kanske dax igen =)

Näää strax tillbaka till jobbet igen, mera kaffe så over and out!

Bilder från helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar