1 oktober 2013

1 oktober

Ännu en ny månad och ute är det windy och kallt burr burrr, märker av att jag får mer problem med kroppen, mina leder och rygg när det blir kyligare.
Idag följde hubby med till Freeman hospital med mig, så mys att bara vara vi två, och så snällt att avvara tid till mig ♡ Tack älskling♡
Allt gick bra, så trevlig personal, dom körde ultraljud på händer och fötter och blev rönkad, x-ray chest, händer, fötter, och massor med prover och undersökning. Ska tillbaka nästa vecka igen för ytterligare undersökningar.

Jobbet ringde så det blir lite extra tea time jobb idag, jobbar onsdag, torsdag, fredag långa pass från 07.00-21.00
Ojojojoj... Med kommer klirra bra på kontot...

Jag & E tog en promenad tillsammans till skolan och hämtade upp Tristan, huvva va det blåser idag =/
Så nu är vi hemma och jag sitter och väntar på min jobb rota för i eftermiddag.

Jag lyckades tappa min samsung Galaxy note 2 ute, hela skärmen sprack, som tur var hade jag försäkring behöver bara betala 50 pund, men otur att dom har slutat tillverka note 2 så jag fick välja så mer om min nya monster galaxy i morgon hehehe...

Mera kaffe nu då, Nikki har fotboll efter skolan så hon slutar 16.30. Lång dag.

Städa måste jag göra, hus besiktning på torsdag, hoppas vi får en ny grind och utebelysning så mörkt ute nu på kvällarna.

Fullt upp fullt ös!
Wopp wopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar