14 oktober 2013

Monday...

Oj oj oj, regn och blåst, regnat nu i flera dagar irad, ingen sol bara sååå mulet och grått och kallt och regn huvva!!! Lov my work har dom bästaste på min runda!
I dag var det värst, ös regn på cykeln på jobb rundan 7-13.00 såååå blöt jag var fast regnkläder =/ sååååå skönt att komma hem och byta om till torra kläder och varma fuffiga sockar och har min mondays suck top Hahaha...
Min älskade älskling ringde mig på jobbet och frågade hur det gick för mig i regnet ♡ han hade hämtat hem Tristan från skol nursery och dom hade hoppat i alla vatten pölar hihihi...
Fick till och med ett miss u sms ♡ Det värmer så mycket och man får fjärilar i magen ♡♡♡ lov u ♡♡♡
Hubby åker strax till flygplatsen, byssnes trip till Danmark bara en natt borta, kommer sakna så mycket juuu!
Igår när jag kom hem från jobbet sent blev jag välkommad med kramar av kidsen, och E hade gjort middag till mig, bakpotatis med lax och mojitos ♡
Wow tack! Så mys det var...

Så skönt att vara hemma!
Tyrese ska iväg till en vän, hubby är och hämtar hem Nikki från skolan så här sitter jag med Tristan och myser, ska titta på serier, äntligen är det säsong start  the walking dead, whohooo!

Ska inte gå ut något mer idag, så skönt att inte behöva jobba tea time night time idag, och i morgon har jag bara 1 timmes jobb så skönt! Men sen onsdag, torsdag, fredag, 7-21 hoppas vädret blir bättre =/ eller???
Var är den där mysiga hösten jag hör alla i sverige prata om? Ah fel ställe absolut att bo i nu haha...

Va mer händer?
Jooo jag avbokade min läkar tid på Freeman hospital, hos remalogen, vill ha E med mig, kommer få alla svar och mera utredningar då så vill inte gå själv...
Så i morgon ska jag ringa tillbaka igen för en ny tid.

Sen planerar vi för halloween, vi ska ha party, med kidsens vänner och gå ut och trick or treet...
Ska bli kul iaf!

Nu är Nikki hemma, ska spendera min sista timme med E nu, han åker vid 17:00 till flygplatsen =(,,,

Over & out!!!

To days meeee tjihiii...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar