28 oktober 2013

Hair extensions back on saturday...

Åh vad jag längtar, på lördag ska jag sätta tillbaka mina micro hair extensions, jag har inte haft tid, när jag har tid är hon bokad...
Så nu i helgen wohooo!!!

Ute är det totalt rusk väder och jag ska jobba =/ cykla i storm hummmm....

Löngtar till imorgon då vi börjar förbereda för våran halloween party! Efter som jag jobbar hela onsdag =/
Kommer bli skoj...

Väntar på lite grejs som ska komma med posten och E's home office bord, sen blir det att dekorera om matsalen, och måla sovrum.
Så bra det ska bli!

Nah dax att ta på sig regn utrustning och i väg på jobb på cykel Burrr. Har dom bästa klienterna ♡

Sen ikväll blir det ett varmt bubbel bad när jag kommer hem och bästa serierna Walking dead, Heartland, withes from east...

Trevlig måndag på er!!!

Ett gammalt kort på mig med min hair extension ♡
Lov it!!!


3 kommentarer:

  1. Kollar du på Homeland också ? Jättebra serie !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nah men min hubby tittar på den serien, han älskar den!

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera