20 oktober 2013

Söndag

Underbara söndag!
Idag har jag äntligen en hel ledig dag, den har spenderats i vilo läge på sängen och haft morgonrock hela dagen till nu, tar ett varmt bad och inväntar home delivery från pizza hut nomnom...

Lördag jobbade jag extra, besviken för dom skickar mig för långt bort, hamnade vilse några gånger, pricket på i var att det regnade med =/
Var hemma vid 14 efter det var jag ledig och jag spenderade tiden med kidsen.

Jag tog ut Lala min lovebird, hon var så duktig ♡
Dom är underbara, men den stora buren jag hittade, dom sålde den till nån annan.
Men har hittat en annan ny på ebay, billig och stor är den, så ska beställa den.

Har myst och tittat på film, nu kom pizzan så dax att kliva upp ur badet.

Återkommer så over and out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar