30 oktober 2013

Onsdag

2 dagars jobb kvar sen tar jag äntligen en ledig helg, förutom 1 timmes privat jobb på lördag.
Ska bli otroligt skönt på söndag med sovmorgon, men det är en sverige träff på ikea, vi svenskar i Newcastel träffas och fikar så vi får se om jag går...

Längtar så till Lördag, då blir det hår förlängning, längtar såååå!!!
Hade Nikkis hjälp igår att reda ut håret så Lianne kan sätta in dom och det blir nog lite till i en kortare längd än den jag har så det blir extra fylligt.
Hon är så bra, hon fixar mitt hår, piercing, tattos vet att hon gör naglar så se om har tid att fixa mina, vill inte ha för långa pg av mitt jobb...
Se om man hinner med en liiiiten shopping runda hihihi.
Känns så bra att fixa till sig, speciellt nu när vädret är mörkare.
Jag har lyckas gå ner i vikt! Ca 15 kg har jag tappat sammanlagt, dom sista innan målet är jobbigt, jag tror jag står totalt still eller pendlar lite upp å ner???
Måste träna magen =/

Har avverkat morgon och lunch calls, hemma på lunch drar igång igen vid tea time.
Så glad att jag fick ledigt i morgon på halloween på kvällen, så här blir det party. Ska börja förbereda.
Så trött idag, men vi har haft 2 dagar med bra väder, soligt men kyligt, windy...

Funderar på en powernap? Hummm...

Oj oj vad Tristan och Nikki håller igång, så mycket energi, give me!!! Dom stör e ganska mycket, han jobbar från hemma så det är inte så lätt nu när det är lov.

De händer en del här nu, vi fick nya staket och grindar ute på framsidan och baksidan, så bra, fint med, det är högre än det gamla.
Sen väntar jag på fotoramarna och mera art dekaler lite små inredning, ska köpa penslar och fixa uppe, trappan, toan och sovrum efter som grannen typ aldrig har tid att avsluta det jobbet =/
Ny dammsugare och e's home office ska nog komma i veckan. Jag vill köpa nya stolar till bordet i matsalen, dom är så slitna och den bokhyllan där ska halveras så det blir mera plats. Vill göra något med köket men det får vänta...

Mina söta lovebirds Lala och kingston har fått äppleträdskvistar i buren, dom är så petiga med maten, dom vägrar äta frukt och grönsaker??? Konstigt???
Dom är så söta dom hoppar i vattenskålarna och badar, ska se om jag hittar ett riktigt fågelbad för dom.
Kaninen tar dom in varje dag men oj oj oj vad hon och hunden fäller nu, därför blir det en ny dammsugare för den vi har funkar inte bra. Det som fattas nu är ett akvarium ♡

Håller på att bli sjuk, hosta och ont i halsen smyger sig på... Trött Zzzzzz ändå dricker jag aloe vera, c och b vitaminer...

Kan det inte bli helg nuuuuu!
Wopp wopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar