15 oktober 2013

Morgon rusch...

Hade en mysig kväll med kidsen, men oj va längesen jag nattade dom, jag har ju jobbat på kvällarna kommer oftas hem då dom är på sängen, dom hör mig och dom kommer ner och jag får massor med kramar, sen går dom tillbaka till sängarna, men igår kväll ville inte Nikki och Tristan alls lyssna på sov dax och efter att borsta tänderna försökte dom ändå att smyga ner, till sist när Tyrese är uppe på sin säng då är det ok =/ Nikki somnar på 2 sekunder, Tristan somnade i min famn igår kväll...
Blev lite sent, det märktes på morgonen...
Hehehe Tyrese morgon humör, blivande tonåring hehehe, han tar sån lång tid på sig, hur lång tid tar det att ta på sig en skol uniform??? Eh???

Tristan är lite i trots, ta på honom kläder omg! Han springer iväg och busar och alla grejer som ska va med i väskan, att bara gå till skolan, det är omvägar och vattenpölar och löv...
Lämning gick iaf bra.

Har jobbat 1 timme, så skönt att komma hem och sätta på tv jeremy kyle show, kaffe lite egentid.
Ska städa och greja.
Laddar inför 3 jobb dagar 7-21 Zzzzzzzzz.....

Så trött idag, värker i kroppen.
Nikki har fotboll efter skolan så jag hämtar henne 16.30 lång dag men hon älskar fotboll.
Hon var så glad igår, hon fick brats dockor, hon till och med satt nu på morgonen och lekte med dom.

Det är iaf uppehåll idag, e kommer hem från Danmark ikväll ♡

Om man ska börja städa innan jag ska hämta hem Tristan från school nursery.
Göra iordning lite lunch.

Längtar till helgen, ledig ♡ så äventyr till Haymarket och köpa foto ramar till hallen.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar