17 oktober 2013

God kväll

Hemma nu i ett varmt bad ♡
Hela huset sover förutom Tyrese, vi pratade lite innan jag hoppade i badet...
Han tycker inte om att jag kommer hem sent =(
Jag har en ny klient 3 gånger om dagen så det tar lite extra tid, men det går bra, bättre än bra...

Idag var det strejk här i skolorna i England.
Så kidsen var hemma, när jag kom hem på lunch så gjorde jag saseges rolls, steak paj and beans till mig & Tyrese, Nikki & Tristan äter bara beans, gott var det.

Väntar fortfarande på den stora fågel buren, hoppas att jag får den levererad i morgon el i helgen, buren dom har är liten, dom är så underbara mina lovebirds ♡
Dom sover nu, det är så tyst i huset.

I morgon jobb sen bara ett privat call på lördag morgon och jag tar helg, lovar att på söndag ska jag ta sovmorgon, ska inte röra mig från sängen ♡♡♡♡ åh va skönt! Jag längtar!

Älskling har inte mått så bra idag, han ska iaf ta körkortet här nu, så snart så blir vi med bil hoppas jag!

Ska till Haymarket på lördag, måste köpa varmfodrat rengnställ, så mkt som jag jobbar nu så är det ett måste, höll nästan på att börja gråta igår när det var så windy och ös regn, 5 minuter ute jag var sååå blöt och kall och ont... varmt bad blev det efter jobbet, nya rutinen...

Så nu blir det nån serie, sen dax att sova Zzzzz...

Over and out!

Bild på mina älskade lovebirds


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar