26 augusti 2011

Vilket flyt!

Min granne Bunim har bjudit mig på en "tjej" kväll med spa mm, nästa vecka på tisdag, samma dag då Erick kommer hem från Sverige, lär ju sitta med ostbågar i munnen då hihihi... Så det ska bli kul!
Det behövs, få lite lyx och bara jag hehe, sitter fint! bli lite bortskämd i några timmar...


Sen ringde jobbet som jag sökt på, dom vill att jag kommer in till kontoret för interljuv skulle få träffa brukaren med så det ska bli spännande!
Börjar nog tänka på dagis för Tristan om det blir dag tids jobb, så ska börja kolla upp det, vill ju vara hemma med men kanske bättre att jobba dag tid än kväll vet inte men vi får se hur det blir, känns viktigt iaf att få börja jobba...

Spännande också att Nikki börjar skolan,  ska börja titta på uniformer, lycka till om det inte är rosa, deras färg på Windham school är grön. Så spännande och se hur Nikki kommer vara just med engelskan och bara lämna henne kommer vara jobbigt  från 09.00-15.30, men hon pratar mycket om skolan och längtar.
Hur konstigt kommer det inte kännas nu när skolan startar igång, bara Tristan hemma oj oj oj...

Tristan har det lite jobbigt med en tand som envisas, tror nog därför att han är grinig.
Tog ett bad med honom så mys.

Skiit väder idag, ska handla lite, blir soppa till middag gott att äta när det är regn och kallt ute.

Blir fredags mys med popcorn och film

Happy weekend! Cheers!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar