19 augusti 2011

Dagarna som gått...

Erick åker till Sverige i morrn (lördag), han var hemma nu i 2 dagar tur med vädret med sol och värme och det regnat på natten! Har gjort min inköpslista mumms, tack att du åker med den stooora resväskan tom så jag får massa me gott hem <333

Sen måste jag tacka Mats i Sverige som gjorde ett utbyte så jag fick 2st stora ostbågs påsar, så gott ju!!! Tusen tack...

Så nu hoppas jag att dessa 11 dagar blir ok, har haft en underbar vecka, varit i Haymarket och massa bus å mys i trädgården, allt varit helt ok skönt!

Max lite bättre i magen efter sitt persilja ätande i trädgården, men ändå äter han massor med gräs varför???

Mmm återkommer i morrn, nu fredags mys!!!

Happy weekend cheers!!!

Gratis bio på Haymarket, tisdagar och torsdagar mitt på gatan ute, så häftigt ju!!!

En del av Haymarket...




Tyrese och Max

Tesco

Home sweet home!
















Dubbel buss till city som går utanför oss!!!


Finaste Max!



Hihi, Tristan med sin hand inanför blöjan, en Al Bundy el???



1 kommentar:

  1. Hej ! Vissa hundar äter gräs, det brukar inte vara nåt farligt, dom äter och vissa kräks upp det. Men var lite försiktig och låt han inte äta för mycket. Gräs kan fastna i halsen och kan bli dyrt om det inte lossnar. Svärmors förra hund fick åka till vetrinären och dra ut gräs från halsen....
    Kram

    SvaraRadera