24 augusti 2011

Tankar i natten...

Har haft en bra dag med min nyfyllda tonåring, men Tristan har varit ganska så skrikig och grinig idag, tufft men somnade tillsist.
Robin har haft en tip top dag, bakade min egen tiger tårta med Toblerone så god den blev, massa mys idag, avslutade denna dag med part one av den sista Harry Potter filmen, i morrn blir det sista delen.
Fortsätter veckan ut med film mys!

Känner mig något förvirrad och ensam vad mer kan jag säga om det lite besviken, inte lite ganska mycket och mina tankar spelar spel just nu...Suck...

Igår postade jag min jobb ansökan, dom ringde redan idag och var intresserade av mig så jag har iaf gått vidare till en telefon interljuv, så spännande ju! vill ju ha jobb nu och tjäna pengar!!! shoppa shoppa shoppa!!!

Nä nu blir det att sova sängen, jag återkommer sååå trött juuu...

Cheers!


Godis cocktail


Max




Får som diggar mix buster radio i min player!!! hihihi
Nya bok serien som ska läsas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar