1 augusti 2011

Monday Funday!

Oj vilken helg... Från botten upp till toppen, fredagen så nådde jag botten en jobbig krasch men återhämtade mig på lördagen, så förlåt alla för den dagen... E satt med mig på fredag kvällen i många timmar in på natten, satt och pratade om allt... Tack att du lyssnade <333

Lördagen bus och mys i trädgården på framsidan, söndag så tog jag semester och tog sovmorgon, fick kaffe och frukost på sängen och bara var, sen blev det Wii time med kidsen en otroligt avslappnande dag utan måsten!!!

Max har börjat sova själv nere nu, så duktig han är, sover hela natten utan problem, har verkligen fått tag på världens bästa hund! Otroligt mysig personlighet! Så glad!!!

Mmm ska ta en promenad till ASDA under veckan och se om jag kan köpa mera kontroller till Wii skulle va kul att spela alla 4 på en gång, inga planer just nu iaf...

I kväll blir det mys kväll med ett nytt avsnitt på True Blood så bra! Längtar till nästa avsnitt på Teen Wolf så spännande serie den med...

Vill passa på att säga grattis till Glenn, so happy for you Glenn that you came in to the university! Congrats!
Lots of luv from us!!! 

 

Natt bus i trädgården...
Nikki kramar Max som knappt syns...




<333



Connor, och mina kids...




Har rakat Tristan, se igen då om han får starkare hår...


Erick och Max busar


Max sitter borta vid grinden och kikar ut...

Mammas sötis!

Trött efter allt bus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar