24 augusti 2011

Trust

Har bakat Trust många gånger nu, men nu har jag misslyckas, den ville inte jäsa och växa utan den sjunker ner.
Någon som har ett bra recept på Trust??? och vill dela med sig?


Mitt recept är:


Mycket med kärlek, det kan man aldrig ta för mycket av
Några skopor med tro och hopp och glädje
Och massor med Trust
Krydda med lite passion


Blanda allt tillsammans och låt jäsa och växa, då ska man få Trust


Men jag misslyckas, känner mig totalt nere... Min hjärna/hjärta spelar fnatt!

1 kommentar:

  1. Men gudars vad trött jag är.... Tänkte för mig själv, undrar vad det är för god kaka Ginger har bakat...? Hahahaa, det var det ju inte..... Nåja, det var ju inte alla lika roligt då... Och några goda råd har jag inte heller, mer än att gå på magkänsla om man ska lita på nån el inte.
    Kram !

    SvaraRadera