21 augusti 2011

Tårar på min kind...

Jag satt och lyssnade och tittade på olika musik videos igår, så kom jag fram till Take That, back for good, oj mina minnen gick tillbaka till 1995 då min syster låg på sjukhuset då dom spelade denna låt, så den har alltid varit i mitt hjärta, har alltid haft svårt att lyssna färdigt på låten, hon dog... Så jag la upp den på min fb till minne av min älskade syster 1977-1995 blev endast 18 år.
Men min andra systers fd kille har en radio station, lyssnade och plötsligt hör jag honom prata om min älskade syster och han spelade denna låt för mig i minne, och jag blev så rörd, tårarna forsade ner på mina kinder och lyssnade på hela låten med snurfel... Tack Zoran! Ska lyssna och önska i kväll!

Erick åkte till Sverige igår, va ute och tittade upp i luften då flyget flyger över oss, bor bara 10-15 minuter bort från flygplatsen och såg planet försvinna bort i horisonten, kände bara en stor otroligt ensamhet och är totalt under your spell...
Pratade med varandra idag, Cyrill som han skulle sova hos fick han inte tag på, så konstigt, han var lixom helt strandad i Stockholm mitt i natten, men som tur är fanns Winston där och hämtade upp honom 3-4 på natten... Hoppas nu att han får tag på Cyrill och se vad som hände...

Fick veta en sak som får en att bli lite chockad, ska nog inte skriva om det men vissa saker tror man inte om vissa och ändå händer det, så chockad och hoppas att personen får vad h*n förtjänar för det är allvarligt, men man har ett val i livet vad som är RÄTT och FEL...

Hoppas nu att vi får sålt bilen i Sverige, och längtar sååå till E kommer hem med alla go saker <333

Connor kom hit igår, sov över, så det var kul! 5 kids in da house! går så bra...

Städat och tvättat igår och som vanligt när all tvätt är upphängd så ska det alltid börja regna, sååå typiskt, känslan är skrattretande, börjar alltid nu prata högt muttrade när man får plocka ner all tvätt, mkt tvätt.

Max är fortfarande dålig i magen, tror att det kan vara hundfodret, så ska byta ut den, satt och läste lite om det på Internet, så inköpa ny hundmat och se till att han inte äter gräs, annars blir det ett besök hos vetrenären att kolla upp honom, men han är pigg och mår bra iaf.

Mmm dagens planer, softa läget lugnt,  sugen på ett glas vitt med oliver *söndags mys* och pizza juuu, we see we see...

Cheers!



Underbara låt med Eminem - Space Bound älskar låten älskar Eminem!!!

“Love is evol, spell it backwards, I’ll show ya”

1 kommentar:

  1. Jobbigt med minnen när älskade har gått bort.... Jag har ju varit på många begravningar i mitt liv.. Men tänk att hade inte vi varit ledsna för deras skull, så hade dom inte betytt så mycket för oss då. Så länge vi kommer ihåg och saknar, finns dom med oss ! <3

    Vad får Max för mat ? Ett tips är att handlar inte maten från en vanlig mataffär, utan från en djuraffäe el hos vetrinären, så slipper du ge massa "skit" som dom inte behöver.
    Kram

    SvaraRadera