3 augusti 2011

Fullt hus...

Har haft sex barn hemma, mkt bus och sova över...
Grannen blev lite sur igår då dom busade i trädgården och sprang in på deras hehehe...

Igår satte jag Robin på matlagning, han gjorde pasta och baconsås så gott och sen till efterätt gjorde vi sockerkaka med björnbär i och daim och vispad grädde med björnbär i sååå gott det var!!!

Idag är det Tyrese och Connors tur att fixa, blir nog våfflor och björnbär smootis med hem gjorda munkar i min munk maskin <333

Så mkt barn här, men i fortsättningen blir det bara Connor som får sova över här...

Tristan hade en jobbig natt med 4 nya tänder på gång, stackars liten och mig, sen så vaknade Max inatt så det var bara att gå ner och släppa ut honom, fick inte sova något juuu, så det blev en powernap sååå skönt!

Hade en otroligt otursdag igår, så trött utmattad, kidsen höll igång liiite för mycket och mycket gnäll, bråk, mm men still alive, otroligt dålig sömn så trött men thats life!

Idag fick jag tillbaka mina provresultat, jag har  red cell antibodies, fattar inget av det, men det ska inte vara farligt för min hälsa nu iaf, måste bära med mig ett kort iaf och meddela läkare mm när jag går till sjukhus och NHS besök mm, försöker hitta mera info men det var inte det lättaste...

Lite bilder från igår bus ute i trädgården...

Står utan för oss, smet ut för att hämta lite lugn och tar ett bloss och denna tankbil kommer bakandes mot mig med en cigg i handen, jag med min otursdag!!! Hehehe...







1 kommentar:

  1. Hej!
    Det var länge sen, hur mår ni???
    Vilka härliga bilder! Hoppas att du har fått vila upp dig ordentligt nu :) Kramar

    SvaraRadera