29 augusti 2011

Spännande ny vecka framför mig...

I dag är det bank holiday råkade ju ta ut bin och recycling bin, hehehe, får väll stå där ute tills i morrn då.
Ska städa och tvätta och hänga tvätt. Sen blir det måndags mys med True Blood!

Känns nu att hösten är här, kallt ute, känns skit tråkigt ju! Ser mina sommar klänningar hänga på tork där ute och så fryser man, så det är ju trist... Men tycker om hösten, första hösten här i UK.


Connor kom hit igår och sovit över, pojkarna sover fortfarande hehe...


Lite läskigt i natt då jag hör en kraftig smäll ute, sen efter en stund kommer brandbilar, tittar ut och våran pub brinner, på baksidan där, brevid Dukes ligger Tesco en bensin station, och vi bor framför, så va lite nervös där, men dom släckte den... Phuuu...

Erick kommer hem i morgon, 11 dagar gick snabbt och det har ju gått ganska bra här hemma, no problems, så han har köpt med sig massor med gott till mig, så smaska på ostbågar i morgon <3

Sen i morgon kväll ska jag gå på spa kväll hos grannen, by my self, så det ska bli mys och det behövs ju!


Onsdag, då ska jag på min jobb intervju! så spännande juuu, hoppas min engelska är ok. 

Måste köpa skoluniform till Nikki och kolla över pojkarnas, sen behövs det skor, Nikki ser fram imot det, vet inte vad hon kommer tycka just om skoluniform eftersom hon alltid ska ha på sig klänningar, rosa ska det ju va, hehehe, men hon längtar!!!

Höst in da air, byxor och sockar =(

Tristan min lilla stora tornado!!!

Max lika skyldig!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar