18 april 2011

Under fullmånens sken...

Jag gick och la mig tidigt i går kväll, så vackert för månen lyser mig rakt i ansiktet, så magiskt... Älskar fullmåne, så fint och magiskt när månen lyser sååå starkt!


Fick kaffe på sängen av Tyrese nu på morgonen, tack tack! 

                                                                                                                                                                  
Mina tankar har jag lagt undan lite för en stund...

Haft en ganska si så där helg, planterat med kidsen, spelat boll med dom och solat, storstädat,tvättat, hängt tvätt, det tar bort tankarna lite iaf när man har fullt upp!

Har lyckas bränna mig i solen, aj aj aj då....

Tristan är sååå klättrig, just nu klättrar han upp på stolar upp på bord och står upp så glad men det tycker inte mamin om, han är överallt, toan älskar han mest hehehe, sen ute är det att äta jord, oj oj oj vad man har fullt upp med allt, hittar han hudkrämer så smaskar han så gärna på det och deo, aldrig varit med om förut med dom andra kidsen att äta smaka allt som finns, värre då med klättringen, alla mina kids är klätter apor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar