13 april 2011

Orolig...

Det kryper i min kropp, jag är orolig, kanske över allt vad som hänt typ...
Lite jobbigt just nu men försöker vara den bästa...

Jag är glad över mina barn, Tyrese som fick idag hoppa in i fotbollslaget här och spela borta match, dom vann med 5-0 så senare på kvällen kom tränaren hit och vill ha Tyrese i laget så kul!

Sen kommer Robin hem och har fått alla rätt på ett prov och han var den enda så självklart är jag så stolt och glad!

Oj vilken kväll eller dag, sååå ont i min rygg, men har hunnit med att sitta ner och påsk pysslat med kidsen, i morgon har Tyrese tävling på skolan, dom ska pimpa ägg så det kommer nog bli bra nu när han tränat idag! Sen på Fredag har dom tävling om böcker då, att klä ut sig, han har hittat en så det ska bli kul, så i morgon har jag fullt upp med det och måste åka in till Haymarket och köpa det han behöver för ut klädnad.

Så trött nu, vill bara titta på nån serie koppla av lite sen sova.

Tristan orolig, tänder på G, han har redan hunnit vakna upp en gång men papin tog honom, tror det kan bli en jobbig natt...

Mina barn kommer först just nu, dom trivs så bra och utvecklar sååå mycket här, jag är så stolt!
Men jag måste med kunna göra det... Men det kommer jag är på G...

Näää nu blir det  Big Brother time.

Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar