13 april 2011

Andra gången gillt...

Såg på Red Riding Hood igår kväll, ganska mys när huset var tyst och bara sjunka ner i soffan med gott och titta på film. Filmen var ok, trodde den skulle vara lite bättre då...

Tristan och Nikki var typ hel galna igår, Tristan på sååå dåligt humör och Nikki knuffar ner honom från soffan några gånger, dom stökade ner och jag bara städar och bär Tristan, så skojja va skönt och tyst det var när dom somnade...

Lyckades lixom inte komma mig någonstans igår så idag gör jag ett nytt försök! Måste till shorestart med dom små. Sen försöka hitta jobb, svårt ju!

Tyrese har 2st till tävlingar på skolan, ägg målar tävling och sen klä ut sig efter någon figur i en bok måste det vara, så i kväll ska vi öva på att måla pyssla med ägg.

Sen nästa vecka är det påsk lov här, i 2veckor, kanske kommer till Sverige då... *HOPPAS*
Saknar påsk pyntningen som vi har i Sverige, här ser jag bara choklad ägg i mängder.

I kväll ska jag nog titta på mera film, när kidsen sover...

Åter kommer lite senare idag! / Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar